Klachtenprocedure
Ons team streeft ernaar om mensen te helpen met de expertise en ervaring waarover wij beschikken. Hierbij proberen wij de kwaliteit van de behandeling van uw zaak hoog te houden en te waarborgen. Daarbij pogen wij onze dienstverlening zo goed mogelijk uit te oefenen. Bij de uitoefening van onze dienstverlening staat uw belang bij ons hoog in het vaandel. Mocht het onverhoopt toch voorkomen dat u niet tevreden met onze dienstverlening doordat u mogelijk een klacht heeft met betrekking tot onze procedure, een klacht met betrekking tot één van onze medewerkers of een klacht met betrekking tot de behandeling van uw zaak? Laat het ons weten! Om u te verzekeren van een goede afhandeling van uw klacht verzoeken wij u om per e-mail contact op te nemen met ons bestuur. Het bestuur zal uw klacht onafhankelijk in behandeling nemen en we streven ernaar uw klacht binnen vijf werkdagen af te handelen.
Hoe kunt u uw klacht indienen?
Wij verzoeken u om ons een e-mail met als onderwerp ‘Klacht’ naar info@bkrverwijderen.nl te sturen. Verder beschrijft u precies wat er is gebeurd en hoe wij onze dienstverlening kunnen verbeteren. Indien van toepassing kunt u bewijsstukken aan de bijlagen toevoegen. Wij vinden het belangrijk dat u zich gehoord voelt en dat uw klacht zorgvuldig kenbaar gemaakt wordt.
Wilt u uw klacht per post indienen? Stuur dan uw brief met mogelijke bijbehorende bewijsstukken naar:
BKRVerwijderen t.a.v. Het bestuur
Harlingersingel 11
8913 CJ Leeuwarden
Nederland
Wat gebeurt er wanneer u een klacht indient?
Ons bestuur zal uw klacht grondig en zorgvuldig in behandeling nemen. Het bestuur wordt als onafhankelijke organisatie aangemerkt om uw klacht af te handelen.
- Het bestuur zal een onderzoek instellen naar de klacht.
- Uw klacht zal binnen ons team geëvalueerd worden om maatregelen te treffen en mogelijke herhaling te voorkomen;
- De mogelijk benodigde maatregelen zullen binnen onze huidige dienstverlening geïmplementeerd worden;
- Uw klacht zal na behandeling teruggekoppeld worden door middel van een besluit.
Door middel van onze klachtenprocedure willen wij de kwaliteit van onze diensten zo hoog mogelijk houden en de tevredenheid van onze klanten waarborgen.